vineri, 22 ianuarie 2010


     Pentru ca am vazut ca multi dintre voi nu stiu inca cine sta in spatele proiectului Radio Killer, m-am gandit sa va impartasesc si voua misterul ce inconjoara aceasta trupa. Asa ca am aflat de pe site-ul heavyrotation.ro adevarata identitate a celor ce au compus piesa “Voila”. Se pare ca totusi am avut dreptate partial, deoarece vocea ii apartine lui Smiley (chiar si pe refren, fiind bineinteles modificata) el fiind si cel care a compus piesa, iar ceilalati doi membri ai trupei sunt Serban Cazan – compozitor al piesei “Puppet” (Simplu), a mai colaborat cu artisti ca Andra, RedBlonde sau Jukebox si Flaviu Cicirean (Avi) - membru al trupei Activ.
     Acum ca am elucidat acest mister, sa nu uit sa va anunt ca Marius Moga nu se stie daca este si el implicat in producerea acestei piesa,dar va voi anunta in curand.


0 comentarii:

 

Green Tis Template by Totul despre Blogger